Tak tohle je Bufori, který si z Kuala Lumpur před dvěma lety přivezl můj strejda. Zaplatil za něj přibližně 3 a půl miliónu korun. Je to malosériovka a kolik jich je v západní Evropě? Abych řekl pravdu, tak tohle je jediné, o kterém se ví. Další známé nejbližší je v Moskvě. V kolonce příplatkové výbavy nejvíc zaujme řádek: Drahokamy podle vašeho výběru - Diamanty, smaragdy, safíry, rubíny, atd. A nebo také: Bonnet emblém 24K 99% čisté zlato. Nepamatuju si přesně jestli v jeho kousku je nějaký ten drahokam, ale to sem postupem času napíšu. Zde jsou fotky našeho červeného Buforiho, který až přijede v létě zase k nám na chatu, tak ho nafotím sám, tyto fotografie nejsou moje. V interiéru si zkuste všimnout budíků uprostřed palubní desky, které jsou ozdobeny zlatem. Více informací na http://www.bufori.cz nebo na bufori@bufori.cz.
Tady nějaká technika: Obsah (cm3): 2656 Uspořádání a počet válců: V6 Maximální točivý moment 279 Nm při 3900 ot./min. Převodovka: Sekvenční manuální Průměrná spotřeba: 9,1 litrů/100 kilometrů. Materiál karoserie: Karbonové vlákno/Kevlar Celková hmotnost: 1640 kg Objem nádrže: 80 litrů
Fotky: Nějaké jsou ze zahrady majitele, z letiště a z Autosalonu Brno 2007.
zarazeny na nekolika seznamech neosklivejsich aut sveta, s motorem huinday o vykonu oktavky rs...chapu ze moje postizena sestrenice je taky "specialni a jedinecna" ale nedal bych za ni ani korunu
Pěkná skládačka... Volant z Jaguaru S-Type (nebo Lincoln LS?), zadní světla Jaguar XJ z 80tých let, sedadla Aston Virage/Vantage, budíky zavání Fordem... Jak píšeš, je to malosériovka. Ty prachy bych za to nikdy nedal, vzhledem k designu a k motoru Hyundai. S tím sedanem se jim to povedlo už o dost líp (technika i design), ale měli by se Malajci podívat na takovej Spyker, jak se dělá pořádný malosériový auto.
no a co si teda strejda nakonec vybral, diamant, smaragd a nebo rubin? Kdyz tu mame strejcovo bufori po padesate (a je dobre ze se vracis k osvedcene klasice, to chlubeni se iphonem je oproti tomuhle o nicem), tak ja si dovolim postnout podruhe odkaz na test tohohle zihadla, zabava zacina od 24 minuty - http://prima.stream.cz/autosalon/333815?autoplay=1
Tak tohle vubec. Se nedivim, ze je jediny v evrope, z vice duvodu. Myslim, ze jeste nejakou dlouhou dobu bude. Priste napis i vykon, ne jen kroutak. Prijde mi to dost tezky. At koukam jak koukam, tak nevim co by me melo nadchnout nebo se mi libit. Za tu cenu by se dal poridit nejaky classic car dle libosti s celkovou renovaci nebo hot rod postaveny na prani a jeste by to tolik nestalo.
Vůbec tyhle auta neznám, ale zaregistroval jsem pár rozcházejících se informací: Motor je Hyundai (jak říká Modrák a spol.) nebo Kia (viz Autosalon)? Cena je 3,5 mega (TDU) nebo 2,7 (Autosalon)? Převodovka manuál (TDU) nebo automat (Autosalon)?
K autu jako takovému: Mně osobně se tento styl líbí, ale zpracování od Bufori je tragédie. Plastový tlačítka, plastová kapota, falešný chladič,... To si dělají srandu? Nebo je cena vysoká jen kvůli diamantům? Když pěknou klasiku s designem 30. let, tak Morgan. A to si budu moct za cenu Buforiho koupit rovnou 3.
Martin píše:no a co si teda strejda nakonec vybral, diamant, smaragd a nebo rubin? Kdyz tu mame strejcovo bufori po padesate (a je dobre ze se vracis k osvedcene klasice, to chlubeni se iphonem je oproti tomuhle o nicem), tak ja si dovolim postnout podruhe odkaz na test tohohle zihadla, zabava zacina od 24 minuty - http://prima.stream.cz/autosalon/333815?autoplay=1
Nechci se tim chlubit,me se to taky uplne nelibi ale tohle je forum predstavte vase auto a dostal sem povoleni to sem dat tak sem to sem dal,znam lepsi veci za ktery ty penize dat. Zemik: 3 a pul mega v nasi vybave,v zakladni je tech 2,7.
zemik píše:Vůbec tyhle auta neznám, ale zaregistroval jsem pár rozcházejících se informací: Motor je Hyundai (jak říká Modrák a spol.) nebo Kia (viz Autosalon)? Cena je 3,5 mega (TDU) nebo 2,7 (Autosalon)? Převodovka manuál (TDU) nebo automat (Autosalon)?
K autu jako takovému: Mně osobně se tento styl líbí, ale zpracování od Bufori je tragédie. Plastový tlačítka, plastová kapota, falešný chladič,... To si dělají srandu? Nebo je cena vysoká jen kvůli diamantům? Když pěknou klasiku s designem 30. let, tak Morgan. A to si budu moct za cenu Buforiho koupit rovnou 3.
Hyundai-Kia je jeden koncern, tu 2,7 V6 (Delta) najdeš například v Hyundai Santa Fe i Kia Sportage, většinou se ale jejich motory označují jako od Hyundai. Převodovka těžko říct, jinde jsem četl robotizovaný manuál. Řadící páka odpovídá tomu i klasickýmu automatu, to byl měl vědět majitel, co tam má nebo jak se to chová. Jinak není žádným tajemstvím, že celá ta kapota je "falešná", motor je před zadní nápravou.
Richi: ano, navigace je u rychlého GT typu Aston Martin tou nejpodstatnější věcí
Martin píše:no a co si teda strejda nakonec vybral, diamant, smaragd a nebo rubin? Kdyz tu mame strejcovo bufori po padesate (a je dobre ze se vracis k osvedcene klasice, to chlubeni se iphonem je oproti tomuhle o nicem), tak ja si dovolim postnout podruhe odkaz na test tohohle zihadla, zabava zacina od 24 minuty - http://prima.stream.cz/autosalon/333815?autoplay=1
Nechci se tim chlubit,me se to taky uplne nelibi ale tohle je forum predstavte vase auto a dostal sem povoleni to sem dat tak sem to sem dal,znam lepsi veci za ktery ty penize dat.
ok to beru, ze me navic nejspis mluvila zavist, mam T610tku a strejda k nam jezdi autobusem :(
tak někdo tady prezentuje auta svoje, někdo za svoje auto vydává auto svého otce a matky, tak proč nezabrousit do širšího příbuzenstva a narovinu říct jak je to..... to mi až tak nervy netrhá..... o to víc se podivuju nad údajem o hmotnosti tohoto "sporťáku. Suchá hmotnost 1490 kg mi při výkonu 170 koní připadá na sportovní auto jako dost velkej problém.
This article gives the light in which we can observe the reality. This is very nice one and gives indepth information. Thanks for this nice article. online dealings