Pochadza z radu nie velmi oblubenych a nepravom podcenovanych Porsche s motorom vpredu. Turbo ma ale schopnosti, aby sa vyrovnalo 911 a pre mnohych fanusikov je 944 splneny porschacky sen.
Tie pocty vyrobenych kusov som si nasiel v encyklopedii o Porsche.Takze nie ze si budes mysliet, ze drzim v hlave vsetky tieto cisla. Ale inak sa v Porsche dost vyznam, je to tak trochu moje hoby.
Tak jako jenom to, ze si rekl, zes to nasel v encyklopedii o Porsche.To te pasuje do role velkeho fandy, protoze ti povrchni jako ja hledaji jen na netu.
Ked najdes pekny kusok, tak by servis nemal byt nejak narocny, je to pomerne spolahlive auto. Ceny nahradnych dielov nie su az tak vysoke (v porovnani s 911), aj ked najma na Slovensku je dost tazke ich zohnat. Najlacnejsie je asi servisovat 924 ta ma vela dielov spolocnych s VW a Audi.
Tohle auto zachránilo značku Porsche. Když měla opravdovou finanční krizi Konstruktéři Porsche spolupracovali i s českou škodovkou na favoritu,protože byl první škoda s motorem ve předu a porsche o tom už něco vědělo.ale to bylo myslím konstruktéři 924 Porsche 9*4 RESPECT