nikon ma taky stejnej bajonet pro film i digital...
jinak, kdybych ja nekdy zacal na Pentaxu, levnejsi nez konkurence, levnejsi skla...tak se z toho pak poseru a nikdy asi nedojdu do bodu kdy mi fotky delaji 100% prijmu...potrebuju neco lepsiho ? mam prodat skla za pulku a prejit na Canon/Nikon ?
Dobromil: Spíš jsem chtěl dát najevo, že Pentax není tak překomercializovaný jako Canon nebo Nikon. Na low-end úrovni mají zrcadlovky těchto tří značek srovnatelné výsledky, řekl bych.
M4t: Dnes možná jo (kinofilmové zrcadlovky nesleduju), ale před pár lety měly kinofilmy bajonet FD. Digitály jedou na EF a EF-S, což je se starýma objektivama na kinofilm nekompatibilní.
Modrák: Znova... mluvím o low-end aparátech. Ty ti nikdy 100% příjmu dělat nebudou.
zemik píše:Dobromil: Spíš jsem chtěl dát najevo, že Pentax není tak překomercializovaný jako Canon nebo Nikon. Na low-end úrovni mají zrcadlovky těchto tří značek srovnatelné výsledky, řekl bych.
No to je asi mozna chyba, pokud komercni firma nedokaze vyuzit trochu vic propagace. Canon a Nikon maji vysledky v oblasti profesionalnich fotaku a pislusenstvi a s kazdym novym modelem se to presouva i niz na poloprofi, z toho se to potom zase presouva i do low-endu ... tudiz tady staci nejaky video sme tu a umime tohle a tohle (neprijde mi to nejak prekomercializovany), no proste konkurence te nepochvali.
prekomercializovany mi prisel iPhone a ty veci kolem nej. myslim, ze kolem foto techniky je to bezna propagace
zemik: před pár lety to taky šlo, asi z 12let starýho kinofilmu používam doteď canon macro 100mm, F2,8 na eos20D ktera taky neni nejnovějši a všechno šlape v pohodě
kdyz tam bude, poslete mi nekdo prosim pohled, dik
showroomovej veyron je nesmysl, zaprve se to auto prestava vyrabet co sem slysel, dodelaji jich par a finito...
a jakakoliv uprava auta snizuje jeho hodnotu a myslim ze u veyrona a jeho tezky individualizace to bude asi tak ze jen co zaplatite zalohu, tak vam shorelo v ruce 200 papiru (plati se 20% predem ne ?)
proste kazdej ho chce jinak a uz jen vyberem barvy kuze (at vyberete barvu jakou chcete, na tom nezalezi) snizujete jeho cenu - coz je mozna duvod pro nesmyslny specialni edice, jejich cena pujde dolu pomaleji protoze vam automobilka nadiktovala modro/modry auto
Modráku, to, že končí výroba Veyronu ještě neznamená, že tam žádnej nebude. Asi jsi zapomněl na Veyron Grand Sport, který se bude vyrábět ještě minimálně 2 roky.
A dostat tam nějakýho Veyrona nebude takovej problém, Bugatti má několik kousků přesně na takovýto akce, např. i Veyron Super Sport.
Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně webu, kontaktujte mě přes Soukromé Zprávy tady na foru nebo na e-mailu marik.jiri@czechexotics.com