Reventón Roadster je moje předělávka z modelů Mondo Motors,to je základ,a Maisto(z něj jsem použil díly Roadster). Jinak Autoart je pouze na skupinovém fotu ten v pravo.
LP 640 dělá v osmnáctině Maisto a o trošičku lepší Norev.Decka barvy(nemenší množství které jsou schopni namíchat)stojí kolem dvou stovek.No a když se daří tak se to dá za dva dny zvládnout (asi pět až deset hodin práce).Kolik jsi ochotný investovat?Kolik do modelu a kolik do přelakování?
Nevím jak moc to tady někoho zajímá,ale dovolte mi podělit se o pár postřehů u nových modelů. Byl jsem zvědavý na kvalitu Gallarda od Welly,tak jsem neodolal a z Francie jsem si dva koupil.Tam se objevily jako první. Musím říct že jsem se docela těšil,protože staré Diablo SV se jim povedlo.Po rozbalení zásilky jsem nejdřív dychtivě zkouknul model přes plexi,dobrý.Hned vyndal model a zkoumal detaily a.A ouvej.Neskutečné věci jsem objevoval.Nemůžu stále pochopit,proč si někdo dal tolik práce s detaily,jako například-víko motoru,propracované brzdy,kotouče jako by opravdu byli z uhlíku,těsnění kolem oken dveří,světýlko v tapecu na dveřích,kvalitně propracovaná přístrojovka,kvalitní interiér.I sloupky za sedadly mají čalounění. A potom to odfláknou v lakovně,barva místy opadává pouze pod zlým pohledem,jinde jsou kapky nalité barvy,čelní sklo vypadává u obou modelů,utržené nebo špatně připevněné křídlo,také na obou modelech stejně.Přední kapota prakticky nepraktická,viz foto,to je maximum co jde otevřít.No a kola jakoby každou chvilku chtěli upadnout.A jestli to je hračka,tak ani na hraní se to nehodí,kola se téměř netočí.A na konec nesmyslné čtyři špunty do kterých se model šroubuje na desku. Co se Gallarda týká,Autoart je jasná jednička,kvalitou detailů je Welly dvojka.Ale dílenské zpracování a materiály.Špatný,špatný,špatný. Škoda. Ale jako materiál pro přestavby na speciální edice a podobně,to je velice kvalitní základ.