Jednoznacne GT-R!!!Psal jsem o nem i clanek ktery se tu doufam obeci.V cervene je fakt super.A jizdni parametry nemaj chybu.A ta ceny!Polovina Porsche Turbo pritom jeste rychlejsi...
Já nevím, asi by mě tady všichni přizabili, ale já to řeknu. Kdybych měl peníze na nové auto a mohl bych si dovolit Porsche 911, tak bych si troufl říci, že bych po takových autech vůbec nekoukal. Věci se mají tak, že nejlepší je mít jedno auto, které bude kombinovat jak užitkové, tak i sportovní vlastnosti. Asi bych si koupil nové Porsche Cayenne S, v bílé barvě s tmavě hnědou kůži a jezdil bych s tím. Je pěkné mít 911ku jako druhé auto třeba, ale jestli to má být primární auto, tak bych asi do toho nešel.
Nikdy jsem japonce moc nemusel a v zásadě je nemusím dodnes, až na jedinou vyjímku. Moje dream car je nový GT-R. Nádherná, technokratická kára, která poskytne za relativně málo peněz hodně muziky, ostatně tak, jak ve své kategorii 350Z. Bude to bestie, neuvěřitelný auto, kteý nebude mít v reálném světě soupeře. Myslím, že třeba Skyline má po světě dobrou tradici, ale tím, že se k nám na trh nedostal tak mu nikdo moc nevěří. Já zvedám palec pro Nissan a nectěl bych mít nějaké Porsche, nebo Ferrari,, až potkám borce v GT-R a natře mi prdel. Tohle není o tradici, masírce, to auto je prostě hardcore....
R3ZP3CT píše:Alejandro:jj furt je to nisann , neni tam ten sportovni duch a zkusenosti s zavodenim.
Ale GT-R není Nissan jako Nissan. To je něco jiného. Znáš starý Skyline R34 GT, alespoň myslím, že se tak jmenuje. Ten se prodával jenom v Japonsku a byl to ryzí sporťák. Tohle je úplně to samé. Myslím si, že bude schopnější než Porsche, protože je to Skyline, magický slovo. Ale chybí mu rodokmen, který Porsche má.
Alejandro píše:Já nevím, asi by mě tady všichni přizabili, ale já to řeknu. Kdybych měl peníze na nové auto a mohl bych si dovolit Porsche 911, tak bych si troufl říci, že bych po takových autech vůbec nekoukal. Věci se mají tak, že nejlepší je mít jedno auto, které bude kombinovat jak užitkové, tak i sportovní vlastnosti. Asi bych si koupil nové Porsche Cayenne S, v bílé barvě s tmavě hnědou kůži a jezdil bych s tím. Je pěkné mít 911ku jako druhé auto třeba, ale jestli to má být primární auto, tak bych asi do toho nešel.
Udeřil jsi hlavičku na hřebíček Cayenne v Turbu i v S jsem měl k dispozici na den a nevěřil jsem svým očím. Na tacháku 260 a do zatáček to ve sport režimu tlumení chodilo skoro bez náklonů, nebál jsem se. Přišlo mi to jako sedět v Zetku a o metr výš. Jenže to je o 3,5 milKč....... A offroada mám, dva nechci.... A navíc je u mě na prvním místě VTX, auta jsou až druhé a další. Na porsche mi nabídli slevu, takže cenově by se to GT-R blížilo.
Krasne Zetko, klobuk dole. Ja som jednoznacne za GTR, proti Porsche nic nemam, je to klasika a overena kvalita, auto pre vsetko, na okruh aj na kazdodenne jazdenie, ale ak by si sa chcel ovela viac odlisovat a mat pri tom ultramoderne sportove auto s brutal hrubým designom, vykonnym motorom tak vitaz je GTR. Aj na okruhu bude GTR rychlejsie.
JerfoGTR: Cena by se měla pohybovat někde pod 2 miliony.... Myslim že kolem 1800 000. Teda to psali ve speedu. Nevím sice jestli je to přímí konkurent pro dva předchozí vozy, ale auto je to moc zajímavé...
no ono jde o to co od toho auta chci a jaky urovne chci dosahnout a pak taky zalezi na tom vnitrnim pocitu, jako rict mit hodne muziky za malo penez co si budem vykladat t oje ve svete motorismu hlaska trosku mimo misu, a mj vse je o penezich, pokud jaks rikal chce auto na okruhy a jeste na normalni jezdeni a pokud nechce jezdit "okruhovou ligu ksa" tak vzdy se nadje nekdo kdo mu ukaze zada.
porid si auto ktery ti bude delat radost bude spnovat tvoje podminky pro volnej cas a mas to. takze bych na rady vetsiny mistnich neridicu moc nedal. pokud premejslis u zavodeni jdes s cislama uplne mimo:)