Pepa píše:Výjezd z garáže jsem moc nehrotil, čekal jsem, že rozsvítí, bohužel nic. Takže pokud jsem to vzal trošku víc koplexně, venku tuna světla a vevnitř podexponováno
No i proti světlu se to tam dá celkem pěkně nafotit
Śkoda, že máš ty černé části tak tmavé (i na ostatních fotkách a i Jakubových fotek se to týká), já jsem s tím taky dost při dolaďování bojoval a ještě to pořád není ono.
jako jo, auto je pekne vykresleny, ale v celkovym nahledu je proste to okoli strasne prepaleny a tomu se nejak snazim vyhnout. Muzes sem dat jednu tu fotku ve velkym jak vypada ? Podle me bude docela šumět.
Nejlepsi by byl pro tohle asi stativ, s bleskem bych mel na kapote odlesky, bez stativu zase dohanim spatny svetleny podminky vysokou citlivosti
Tak to bych samozřejmě kecal a moc fandil foťáku, kdybych tvrdil, že tam šum není. Ale je to přiměřené a navíc se dá celkem elegantně a nepozorovatelně potlačit, až skoro odstranit. Je to o tom, nebát se fotit na (polo)autom.režim a pak tomu správně na počítači pomoct. Samozřejmě se tam najde ještě spousta práce, nejsem třeba moc nadšený z těch stromů za oknem... Blesk by snad na matným laku neměl dělat vůbec žádný nežádoucí odlesky, ne?
Tak chtělo to vyzkoušet, je to vždycky tak trochu alchymie. A na světlech bys to nepoznal nebo by to šlo snadno napravit. Přepaly mně osobně příliš nevadí, mám rád, když je fotka světlá a jsou na ni velké kontrasty, než když to jde všechno do šeda a do tmava... ale to už je věc vkusu.
M4t píše:Tak co teda? lambo si udělalo SV stejně jako ferrari scuderii, oboje to jsou spiše okruhově zaměřený auta. Aspoň takhle se na ně dívám.
Murciélago SV je právě zhruba jako třeba ta Zonda nebo Enzo apod., i když tyto modely samozřejmě nemají nějakou "základní" verzi. Konkurencí F430 a všech odvozených verzí je asi jen Gallardo, u dalších podobných aut bysme museli zkousnout motor jinde než před zadní nápravou (Aston V8 Vantage, Porsche 911...), což je dost odlišná koncepce. Chce to zapojit do posuzování trochu citu