Stránka 1 z 4

Aston Martin

PříspěvekNapsal: 29 říjen, 2008 11:28
od .:jirka:.
Aston Martin One-77

77 kusů
V12
7,3 l
přes 700 koní(515kW)
kolem 700Nm
0-100 za 3,5s
320km/h
1,5 tuny

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obrázek850 x 636

Obrázek850 x 636

Obrázek850 x 636

Obrázek850 x 636

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ayibR1VH9EI&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ayibR1VH9EI&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

text

Aston Martin One-77: podrobnější informace

PříspěvekNapsal: 07 listopad, 2008 18:36
od .:jirka:.
Aston Martin One-77: podrobnější informace

Sice ještě nevíme úplně všechno, co bychom rádi, ale informací o superautě od Astonu už začíná být celkem dost.

Určitě nejsme sami, u koho se začínají ve větší či menší míře projevovat příznaky sklerózy (že je to Alzheimer si prostě odmítáme připustit), tak si nejprve zopakujeme, co už Aston Martin o svém připravovaném topmodelu velkoryse prozradil, případně co bylo prozrazeno jinou cestou.

Stávající motor V12 o objemu 6,0 l byl převrtán a „přezdvihován“ na objem 7,3 l, což by mu mělo zajistit výkon přes 700 koní (515 kW) a točivý momentem někde kolem 750 Nm. Dvanáctiválec dostane šestistupňovým poloautomatem s pádly pod volantem a zrychlení z klidu na 96 km/h by One-77 měl stihnout za 3,5 s, přičemž maximálka přesáhne 320 km/h. Karoserie bude vyrobena z karbonu a hliníku. standardem budou keramické brzdy a podvozek dostane elektronické řízení.

A teď ty novinky… Měly by být prozrazeny další dvě klíčové informace – rozměry a skutečná váha. One-77 bude překvapivě (?) menší než stávající DB9, jeho délka bude činit 4576 mm, což je o 133 mm méně než DB9 a o 196 mm více než má V8 Vantage. Výška vozu bude impozantně malá – 1223 mm a šířka pro změnu …neméně impozantní – rovných 1900 mm. Váha by měla činit skutečně čistých 1500 kg, v současnosti nejlehčí V8 Vantage má přitom o 160 kg více, DB9 váží o 260 kg víc a sportovní DBS o 190 kilo.

A přestože oficiální představení proběhne až příští rok, už teď se nám těch 77 kousků začíná rozbíhat po světě. Do Británie jich zamíří pět a do USA 6. Na zbytek planety tedy připadne už jen 66 aut.

PříspěvekNapsal: 13 listopad, 2008 12:02
od .:jirka:.
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/oguKpf4yOzg&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=cs&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/oguKpf4yOzg&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=cs&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>

2009 Aston Martin Vantage GT4

PříspěvekNapsal: 14 listopad, 2008 13:12
od .:jirka:.
2009 Aston Martin Vantage GT4
Obrázek

FIA GT4
4.7 l
V8
1330 kg
Leden 2009
£96,645


ObrázekObrázekObrázekObrázek
1280x960

2009 Aston Martin V8 Vantage

PříspěvekNapsal: 15 listopad, 2008 16:25
od .:jirka:.
2009 Aston Martin V8 Vantage

Obrázek

4,7 l
4735 ccm
420 bhp
470 Nm
288 km/h
0-100 4,7 s

2009 Aston Martin V8 Vantage... píše:Aston Martin's V8 Vantage – originally launched to widespread critical acclaim at the Geneva Motor Show in 2005 – received significant technical enhancements for 2009, reaffirming the car's position as one of the world's most desirable and exhilarating sports cars.

While the universally distinctive and award-winning shape of the V8 Vantage is retained, the car benefits from a number of technical changes which include significantly up-rated engine performance from a new 4.7 litre power unit in both Coupe and Roadster variants. Other changes include revised dynamics to take full advantage of increased power and torque availability, improved Sportshift™ transmission software and a new sports suspension option.

The 4.7 litre V8 engine has a power output of 420bhp (an 11% increase on the previous 4.3 litre unit) and delivers peak torque of 470Nm (15% increase), providing the V8 Vantage with new reserves of mid-range performance, an improved 0-60mph time of 4.7 seconds and top speed of 180mph (288kph). Combined European fuel economy and CO2 emissions are also improved by 13% (Sportshift™).

Inside, the changes include a new centre console and revised switchgear and the introduction of an ECU replacing the previous V8 Vantage key. Externally, the acclaimed V8 Vantage design appearance is enhanced with a range of new standard and optional 19"" alloy wheels.

Aston Martin Chief Executive Officer, Dr Ulrich Bez said: "Continued development and evolution of our unique VH (Vertical-Horizontal) architecture has brought even higher levels of refinement and dynamic performance to our whole range.

"With the new 4.7 litre engine and associated changes we have taken the V8 Vantage to new levels of performance to produce an even more desirable sports car.

"The V8 Vantage is now the most successful Aston Martin in our history and we are confident these changes will continue its appeal and driving enjoyment for both new and existing customers."

Engine

Improvements in performance have been achieved through a number of carefully developed changes to Aston Martin's acclaimed V8 engine.

The cylinder bore and stroke has been increased from 89mm to 91mm and 86mm to 91mm respectively, giving a total displacement of 4735cc.

The increase in cylinder bore is facilitated by a move to cylinder liners that are pressed into the pre-machined aluminium alloy block, allowing a thinner liner than was possible with the cast-in design of the 4.3 litre engine.

The new forged steel crankshaft provides the 91mm stroke and incorporates new holes in the counter weights for reduced rotating mass and improved inter-bay breathing. New forged steel con-rods and cast aluminium pistons complete the capacity-related changes.

Other key changes include efficiency improvements to the dry sump lubrication system, including a new sump casting with oil pick-up points moved from the front and rear to the sides of the sump. The cylinder heads are modified with a new intake port and an inlet valve size increase from 34.9mm to 35.9mm. The intake manifold has been modified to match the new port to optimise air flow.

Transmission

The V8 Vantage transmissions have also undergone changes to improve performance and to handle the increased levels of power and torque. Both the standard manual stick-shift gearbox and the optional Sportshift™ transmission benefit from a modified clutch and flywheel, reducing clutch pedal efforts and delivering a 0.5kg weight saving, reducing the rotating masses within the powertrain, and hence increasing engine responsiveness.

Aston Martin's Sportshift™ transmission has undergone a series of specific changes to broaden the capabilities of the gearbox to offer customers enhanced comfort and convenience with sporting capabilities. Changes include a revised control strategy, allowing the transmission, rather than the engine, to dictate how best the engine torque should be deployed to optimise performance and deliver power smoothly and consistently.

"Dual Throttle Map" software is also featured. When "Comfort" mode is selected the engine reacts in a smoother more progressive manner to driver throttle inputs and in the default "Sports" mode the throttle mapping is more aggressive, delivering a more dynamic and sporting feel.

Sportshift™ now also has the capability to take inputs from the steering wheel enabling the current gear to be held when the car is negotiating a corner and hill descent detection, allowing a low gear to be held, maximising the effects of engine braking.

Suspension

A series of improvements are introduced to the V8 Vantage chassis and suspension setup to deliver improved body control and low speed ride quality; enabling the driver to take full advantage of the increased performance potential.

A number of the improved components originally introduced on the Vantage Roadster are now carried over to the Coupe, including revised upper damper mountings and bump stops. Additionally, the front spring rates are stiffened by 11% at the front and 5% at the rear.

Steering geometry is also modified to improve steering feel, while the front lower suspension arm compliance bushes are stiffened by 22% to provide enhanced steering response and handling.

The V8 Vantage also now benefits from Bilstein dampers as standard; these low-friction dampers provide improved levels of dynamic capabilities and further improve ride quality.

Design and Optional Equipment

Also introduced as an option for both Coupe and Roadster variants is a new Sports Pack which comprises forged lightweight alloy wheels aiding a lower unsprung mass, re-tuned Bilstein dampers with improved dynamic response, up-rated springs and a revised rear anti-roll bar (Coupe only). The Sports Pack is intended to offer greater agility, high speed body control and precision feel for the most enthusiastic of drivers.

Although the award-winning exterior design of the V8 Vantage remains largely unchanged, a new 20-spoke 19"" alloy wheel is introduced as standard, with either diamond turned silver or graphite finishes available as options, affording customers maximum choice. Alternatively, as part of the Sports Pack option, a 5-spoke lightweight aluminium wheel will be provided.

In the cabin, a new centre console constructed from die cast zinc alloy with a graphite silver finish is introduced along with a new ECU – first seen on the DBS in 2007. The ECU – constructed from glass, polished stainless steel and polycarbonate - replaces the key used previously for the V8 Vantage. The revised car also includes a new Hard Disk Drive (HDD) Navigation System offering faster route processing, additional features and improved graphics. Full ipod/MP3 integration is retained as standard equipment



ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázekObrázekObrázek
ObrázekObrázek.

PříspěvekNapsal: 12 prosinec, 2008 13:05
od .:jirka:.
Aston Martin Rapide
Obrázek


Aston Martin uvolnil první fotky sériového Aston Martinu Rapide

Obrázek

1280x960ObrázekObrázek

PříspěvekNapsal: 12 prosinec, 2008 15:37
od kabajazan
Nevypadá špatně...rozhodně oživí trh :)

Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 05 únor, 2009 17:15
od .:jirka:.
Aston Martin V12 Vantage se chystá do Ženevy

Už se to blíží! Nejbestiálnější produkční Aston všech dob na nás bude čekat v Ženevě.

Obrázek

Ženevský autosalon se blíží, do jeho zahájení zbývá už méně než měsíc, a nám se pomalu ale jistě zvedá tep. Svou výstavní premiéru zde totiž bude mít nejnovější kupé automobilky Aston Martin, a to model V12 Vantage.

Nejedná se „jen“ o dalšího koně z vynikajícího rodu, model V12 Vantage nad svými předchůdci vyniká svým výkonem. Jeho šestilitrový vidlicový dvanáctiválec produkuje špičkový výkon 380 kW (517 koní) a nejvyšší točivý moment 570 Nm. Díky tomuto velmi potentnímu motoru dokáže automobil sprintovat z klidu na 100 km/h za 4,2 sekundy a uhánět nejvyšší rychlostí 305 km/h.

Aston Martin V12 Vantage má vnější rozměry 4380×1865×1241 mm. Délka v podstatě srovnatelná s vozy nižší střední třídy spolu s výškou necelých 125 centimetrů a šířkou 186,5 cm (bez zrcátek) dělá z Vantage velmi ďábelskou placičku, kterou dostat do ruky na okruhu musí být opravdu zážitek. Auto stojí na devatenáctipal­cových kolech, obutých do pneumatik Pirelli P Zero Corsa o rozměru 255/35 ZR19 vředu a 295/30 ZR19 vzadu. Díky karbonovým, ventilovaným brzdám o rozměru 398, resp. 360 mm je zastavení tohoto 1680 kg vážícího supersportu dílem okamžiku. Masivní dvanáctiválec, ukrytý pod dlouhou kapotou je o celých 100 kilogramů těžší než osmiválec slabší verze. Proto přišla na řadu karbonová redukční dieta. Díky novým sedadlům, kovaným kolům nebo karbonovým výplním interiéru se hmotnost podařilo srazit o pěkných 50 kilogramů a inženýři jsou prý také spokojení s rozložením hmotnosti mezi nápravy v poměru 51:49. Upraven byl pochopitelně podvozek, který je nyní sportovnější a o 15 mm nižší.

Obrázek

Aby Aston fungoval co nejlépe jako luxusní (a neobyčejně rychlé) GT, potřebuje mít také odpovídající dojezd. Vždyť koho by bavilo pořád zastavovat u pumpy. Nádrž o objemu 80 litrů v kombinovaném cyklu vystačí (podle papírů) na nějakých 500 kilometrů, nesmíte ale dvanáctiválec moc dráždit. O praktičnost se nebojte, zavazadlový prostor je stejně velký jako ve Škodě Fabii. Není nakonec ten Aston V12 ideální auto pro mladé, bezdětné páry? Oficiální cenu zatím nevíme, každopádně pokud opravdu chcete jednoho z 1000 V12 Vantage, které budou vyrobeny, měli byste asi začít šetřit. Kvůli zajištění exkluzivity výrobí v Gaydonu pouze tři sta až pět stovek těchto vozů ročně. První exempláře by se měly dostat k majitelům letos na podzim.

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek

ObrázekObrázekObrázekObrázek
autofun.cz



Aston Marton Rapide

Obrázek
Obrázek

Re: Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 05 únor, 2009 18:20
od Mustang67
Ten Vantage V12 je uzasnej, hlavne jestli jste nekdo videl to video..
Fakt brutal, tesim se na nej! *thumbs up*

(Dole je to video) http://www.autogespot.com/item/3178/mee ... tin-amv12/

Re: Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 05 únor, 2009 19:52
od goalmann
vantage v12 vypadá krásně, ale ty výkony mě dost zklamaly...

Re: Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 05 únor, 2009 21:14
od modrak
vykony ? jakoze "vykon" ?

Ma to peknej kroutak, to bude krasny predjizdeni bez razeni ;))

Re: Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 05 únor, 2009 21:16
od goalmann
myslel jsem zrychlení a maximálku...
na to že to má šestilitrovej dvanáctiválec se mi to zdá pomalý...

Re: Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 11 červen, 2009 13:04
od .:jirka:.
Obrázek
Obrázek

Sériová podoba luxusního Aston Martinu Rapid.

Obrázek..........Obrázek

Re: Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 11 červen, 2009 17:46
od Paolo
no ja neviem, Panamera je krajsia,nech si hovori kto chce, co chce

Re: Aston Martin V12 Vantage a Rapide

PříspěvekNapsal: 11 červen, 2009 18:03
od Ferrari
kolesa sa mi nepacia,ale inak je to celkom pekne :)

Re: Aston Martin

PříspěvekNapsal: 15 říjen, 2009 19:04
od .:jirka:.
Obrázek

Spa Obrázek
September 2009
by whoopyload

Re: Aston Martin

PříspěvekNapsal: 16 říjen, 2009 0:10
od Ivo
no rapide je určítě vykonnější než panamera a taky bude určítě dražší
ale ty kola nic moc a přední světla taky hmm zatím se mi moc nelibí
panamera je asi pěknější.
a ONE-77 je určítě jedno z nejkrasnějších aut na světe ale ta cena se mi zda trochu vysoka,no nevím mít ti peníze co bych volil jestli:
one-77
zonda cinque roadster
reventon roadster
veyron/gransport
ccxr trevita
:roll:

Re: Aston Martin

PříspěvekNapsal: 16 říjen, 2009 11:58
od suchar
z jaky zeme je ten one-77?

Re: Aston Martin

PříspěvekNapsal: 16 říjen, 2009 12:07
od Ruda
suchar : podle ty vlajky dole bych rek ze "asi" Belgie :D

Re: Aston Martin

PříspěvekNapsal: 16 říjen, 2009 12:12
od suchar
aha,tak ty sem si nevsiml,sry